دنیای پست این روزها .....سید علی سیدی ابرزگه ...یا رب

دنیای پست این روزها .....سید علی سیدی ابرزگه ...یا رب

خودتو خسته نکن توی این دنیای پست......انکه از دیده برفت از دل واز یاد برفت.......عاشقا اینجورین توی این شعرای من ........اگه باور نداری کو کجاست اون عشق من .........ادما این زمونه با تو ان تا تو خوشی...........وقتیم که ناخوشی باتو مثل دشمنن...........اینارو من نمیگم .......دل عاشقا میگن ای حرفارو.......دیگه عاشق نمیشه این دل من.........رو دلم جای هزارتا خنجره .......با توام کسی که ضخم زدی به من.......امروزو یادت بیار وقتی که ضخم بزنند روی دلت .......وقتی که یادم میاد حرفای تو .........دردش از هر چه غمه چه بدتره ......یادمه از عشق هزار جمله میساختی تو برام.......پس چیشد کو کجاست جز یه رداز خیانتت. ............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 17 بهمن 1398 ] [ 2:58 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]